onsdag 20. februar 2019

Fargepalett

Februar Grublis

Når man gjør en utfordring etter palett, skal man følge fargene, og være mulig å kjenne tema

Jeg ble veldig inspirert! Jeg vil forsøke.
Utfordringen er en "grublis" fra Scrappelyst og fristen er 6 mars -19


Dette er paljetten jeg skal følge #5



Jeg har et motiv som passer perfekt , og tenker jeg må lage et kort som er høyt og smalt, fordi motivet er høyt.
Målene ble 10,5 x 18cm

Her kommer resultatet



Jeg ar benyttet Dies vimpler med søm kant, fjær, oste-klut pynt som parfymeflaske, diamanter fra Papirdesign og diverse halvperler. Morsom oppgave som plutselig dekker to utfordringer, en skisse, og den opprinnelige paletten. 

Disse utfordringene deltar jeg i:










7 kommentarer:

  1. Så lekkert kort og du har virkelig klart å fange opp paletten her.

    Takk for at du deltar i februar-grublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  2. Nydelig kort. Og så fint det ble med den fargepaletten. Det var en fin måte å løse skissen på. Tusen takk for bidraget til Scrappiness. DT-Kristin

    SvarSlett
  3. Fint kort.
    Tusen takk for at du tar utfordringen og deltar i palettoppgaven hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  4. Nydelige farger og flott måtte å løse skissen på. takk for at du deltar hos Scrappiness. DT Graciela

    SvarSlett
  5. Så herlig rosa kort :)
    Takk for at du deltar hos Scrappiness,
    klem fra Maya

    SvarSlett
  6. Så nydelig og rosa kort <3
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappiness. Lykke til. :-)
    Klem DT Line

    SvarSlett